Saya Tak Suka Lakukan Hubungan Sek dengan Tunggul Kayu.



Kalau saya nak lakukan hubungan seksual, sudah tentu saya memerlukan pasangan yang mampu memberikan aksi reaksi dan fantasi sehingga saya betul-betul sampai kepulau impian dan kembali semula dengan penuh kenangan indah bersama mu.

Alangkah malangnya kita sekiranya pasangan kita itu tunggul kayu dan tidak mampu memberikan apa-apa reaksi, aksi atau pun fantasi. Begitu juga dengan posting yang ditujukan ke KJ melalui facebook dan juga Twitter.

Sebagai Menteri Muda yang berslogan supaya tidak mengamalkan red tape, saya hairan KJ langsung tidak memberikan apa-apa reaksi terhadap luahan Rakyat Terengganu. KJ tunggul kayu ker apa? Atau pun apa yang dipostingkan itu tidak sampai ke pengetahuan KJ?

Jika itu masalahnya, seluruh rakyat Terengganu setiap orang akan hantar mesej, posting dan Twit dengan mesej yang sama kepada KJ bermula esok. Berapa ramai jumlahnya rakyat Terengganu?

So KJ saya tak suka hantar mesej kepada tunggul kayu sebagaimana saya tak suka lakukan hubungan seks dengan tunggul kayu.

Post a Comment

0 Comments