Terkini PRK Kuala Besut: Calon Pas Mungkin Hidap Sakit Kronik, Perlu Dirawat segera?

Kesian! Belum apa - apa lagi, calon PAS dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut ni perlu dihantar ke Hospital segera.

Kalau lambat nanti takut makin kronik pulak jadinya. Baru nak masuk beberapa hari dalam tempoh berkempen, lidah calon PAS ni dah terbelit - belit nak menafikan apa yang dia ucapkan sendiri. 

Mungkin dia tak sedar yang sekarang ni bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan kemuliaan. Jadi, tak de gunanya dia nak terus menipu rakyat dengan penafian kosong. Akhirnya nanti, takut memakan diri sendiri!!! 

Di antara komentar dalam Buletin On-line : 

 Belum menang dah buat disclaimer taknak buat tanggungjawab jadi wakil rakyat ke? takkan nak main upah orang lain pulak yg buat kerja wakil rakyat.. kalau nak main upah2, baik letak calon lain je yg boleh bagi komitmen sepenuh masa, tak sibuk sangat dengan bisnes di luar kawasan.

 Yang memalukan ialah kenyataan calon PAS Kuala Besut itu untuk melepaskan diri daripada ketelanjuran mulut beliau sendiri. Sebaliknya kontraktor kayu itu menyalahkan laporan media kerana didakwa memanipulasi kenyataannya berhubung perkara berkenaan.

 "Tunggu menang dulu, lepas itu baru kita tengok macam mana. "Maksud saya yang sebenar ialah apabila saya menang, saya akan lantik orang mewakili perniagaan saya. Saya akan menjadi wakil rakyat yang akan sentiasa turun dengan rakyat," katanya ketika ditemui sewaktu berkempen di sini, Ahad.

 Sebelum ini media rasmi PAS, Harakah Daily melaporkan kenyataan Azlan yang dikenali dengan panggilan 'Che Long' bahawa beliau bercadang melantik seorang wakil yang akan menguruskan perkhidmatannya semasa ketiadaannya dalam 'kawasan'.

 Nampaknya, calon PAS itu telah terbelit dengan kata-kata beliau sendiri ! Dan 'media' yang melaporkan kenyataan calon itu adalah daripada lidah rasmi parti PAS sendiri!!!

SUMBER KLIK

Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font

Post a Comment

0 Comments