Pakatan Rakyat Punca Rasuah Dan Jenayah Meningkat, Bukan Kerana UMNO/BN?


Mentaliti tahap longkang pemimpin dan penyokong pakatan rakyat seringkali menyalahkan UMNO/BN bila kadar jenayah dan rasuah meningkat dinegara ini. Kenapa? Ya persoalannya kenapa menunding jari kepada UMNO/BN? Mereka sentiasa menjadikan pemimpin UMNO/BN sebagai mangsa untuk mendapat mileage pilitik mereka. Tanpa bukti yang kukuh mereka awal-awal lagi telah menghukum pemimpin UMNO BN sebagai penjenayah dan Perasuah.


Belum pun mereka didakwa, mereka terlebih dahulu mendepani mahkamah menjatuhkan hukuman. Mangsa yang paling banyak terkesan dengan fitnah mereka ini ialah PM dan isteri. Namun tidak ada satu pun tuduhan mereka dibuktikan benar dimahkamah.

Kita pernah melihat sendiri bagaimana sekiranya pemimpin UMNO yang dihadapkan ke mahkamah atau sedang menjalani pembicaraan, mereka akan melepaskan apa sahaja jawatan yang dipegang sebagai penjawat awam. Kenapa selama ini penyokong dan pemimpin pakatan rakyat tidak pernah menyalahkan diri mereka sendiri kerana berlaku peningkatan jenayah dan rasuah.

Siapa yang menyokong Penjenayah dan Perasuah?

UMNO/BN yang sokong perasuah dan penjenayah? Hu huuuanda silap..Siapa yang sokong Anwar Ibrahim sipenjenayah liwat? Siapa yang sokong dan pertahankan Adam Rosly yang ditahan SPRM kerana salahlaku rasuah.Siapa pertahankan Rafizi si penjenayah Raja Fitnah Malaysia?

Siapa yang pertahankan dan sokong Lim Guan Eng yang sedang menghadapi perbicaraan dimahkamah? kenapa Lim Guan Eng tidak meletakkan jawatan sebagaimana yang dilakukan oleh pemimpin Umno?

Pemimpin dan Penyokong Pakatan Rakyat Pemuja Penjenayah dan Perasuah?

Lu fikirlah sendiri...siapa yang membuat huru hara dijalanan dan siapa pencetusnya? Siapa yang mengasas peritiwa 13 mei kalau tidak Lim Kit Siang? sekira ada pemimpin UMNO yang ditahan dipenjara atau menghadp pertuduhan dan pembicaraan, adakah penyokong-penyokong UMNO/BN yang berhimpun sambil bakar lilin?

Penyokong Pakatan Rakyat Mencemar Institusi Kepolisian Negara.

Institusi kepolisian adalah sebuah istitusi yang bebas dan tidak menyebelahi mana-mana badan politik apabila menjalankan tugas mereka untuk menjaga ketenteraman dan kesejahteraan awam.Polis tetap berkhidmat dan menjalankan tugas seperti biasa walaupun mereka berada didalam negeri yang dipimpin oleh pembangkang. Polis terus bertindak secara professional menjalankan tugas mereka namun ini yang dibalas oleh penyokong pakatan rakyat.

Fikir-fikirlah sendiri. siapa pencetus huru, siapa yang yang menjadi punca berlaku peningkatan rasuah dan jenayah. UMNO/BN atau Pakatan Rakyat?

Post a Comment

0 Comments