Fariz Irwan Mustafa Pengamal Politik Jenis LGBT?

Ini memang betul-betul bangang punya "Pewaris Politik Generasi Ke 2 PAS", mana tidaknya? Mula-mula macam nak runtuh Bukit Besar bila Fariz Irwan Mustafa mencabar MB Terengganu untuk berdebat dengan beliau.

Fariz Irwan memberi tempoh 24 jam untuk memberikan jawapan atau dengan nada keras Fariz mengugut untuk dedahkan semua skandal Umrah yang kononya mensabitkan Menteri Besar Terengganu.

Tup tup selepas cabaran Fariz Irwan mula mendapat perhatian dan serangan demi serangan dilakukan oleh penyokong setia Ahmad Razif, tak sampai 6 jam selepas mencabar MB, Fariz Irwan dah tutup akaun facebooknya dan terus menyepikan diri dari dunia sosial media terutama di facebook.

Ha ha dia yang cabar MB, lepas tu dia yang tutup akaun dan lari. pejuang lelaki sejati dan sado takkan buat kerja macam tu. Hanya Fariz Irwan yang mengamal politik gaya LGBT saja yang mampu melakukan itu semua.

Inikah yang Pas banggakan sebagai generasi pelapis PAS? Orang-orang yang sewaktu dengan Fariz Irwan ni bukan "Pelapis" Pas tetapi sebenarnya Pelupus Pas.
Delicious Save this on Delicious

Post a Comment

0 Comments