Terengganu Bertuah Dibawah Kepimpinan YAB Dato' Seri Hj Ahmad Razif .


Terengganu terus menerus mengecapi kesejahteraan berkat semangat kerjasama dan saling mengukuhkan sesama pemimpin. Keserasian ini telah berjaya mengekalkan Terengganu berada ditahap berprestasi Tinggi dalam pelbagai pencapaian di Malaysia.

Beruntung sungguh rakyat Terengganu dan Syabas dan tahniah seluruh warga kepimpinan Darul Iman.Dedikasi dan komitment yang ditunjukkan dan diamalkan dalam pentadbiran kerajaan ini akan menjadikan negeri Terengganu sebagai sebuah negeri yang lebih cantik dengan budayanya yang lebih menarik.

Lebih menarik lagi apabila Pemimpin Berdedikasi, Rakyat Bermotivasi. Terengganu semakin mantap apabila diketuai oleh seorang pemimpin yang berdedikasi, bermotivasi, komited, berprinsip, berani kerana benar dan sedia pertahan dan bertanggungjawab terhadap apa juga yang dilafazkan seperti YAB Dato' seri hajui Ahmad Razif Abd Rahman.



VOTE -The Voice of Terengganu mengiktiraf kepempinan YAB MB dan bagi menambah kukuh penarafan kami terhadap YAB DS, bersama kita selami ilham rasa beliau menerusi manifestasi perjuangan beliau ini. Dipersilakan.

Biar Berdepan Cabaran Menggunung
Biar Tiba Tantangan Hebat
Saya Tidak Akan Menyerah Kalah
Biar mati Berkalang Tanah
Biar Ada Yang Berpaling Tadah
Saya Tidak Akan Sekali-kali Mengalah
Kerana Diantara Perancangan Anda
Dan Perancangan Allah
Perancangan Allah Adalah
Sebaik-baik Perancangan
Dan Bagi Saya
Kepada Allah Jugalah
Saya Berserah
Penarafan 5 Bintang untuk YAB Dato' Seri Hj Ahmad Razif Abd Rahman. Menteri Besar Terengganu

Post a Comment

0 Comments