Kenapa wanita Muda Kini Lebih Tertarik Dengan Lelaki Berusia dan Bermisai?

Betul ke wanita sekarang terutama yang muda-muda lebih tertarik kepada lelaki bermisai dan berjanggut serta berperwatakan nakal dan lasak berbanding lelaki yang baik?

Menurut kajian, adalah dipercayai lelaki yang bermisai keterbiasaannya mencerminkan kelasakan dan kejantanan yang akan melonjakkan perasaan galak wanita.



Pada lazimnya lelaki yang nakal lagi kelakar aakan menjadi lebih energetik, lebih ganaz, ade sifat kepimpinan dan jantan tersangat amat. Suasana sebegini yang dikehendaki wanita kehidupan mereka akan bersuasana lebih menarik dan menjadi-jadi.

Nakal bererti manja dan seksi. Ia akan membuatkan wanita lebih tertarik kerana ia mampu membuatkan wanita happy dengan jenaka, gaya, perlakuan manja. Ia sekali gus akan memprojekkan imej lelaki terkini yang tidak kolot, kaku (skema/mendatar) Lelaki skema yang baik dan nampak baik membuatkan suasana persekitaran menjadi suram dan membosankan serta tidak bermotivasi.

Ada sesetengah wanita merasa kurang selesa dengan lelaki skema kerana susah nak mengadaptasi dan melengkapkan kebaikan itu sehingga mereka rasa tak mampu untuk membalas kebaikan. Akibatnya kehidupan jadi mendatar tanpa cabaran.

 *Gambar sebagai hiasan semata-mata...

Post a Comment

0 Comments