Anda Ingin Melakukan Pembedahan Jantina?



Anda mungkin tidak berpuas hati dengan seksualiti anda sekarang dan berhajat untuk menukarnya? Ada banyak tempat di Thailand yang anda boleh endapatkan perkhidmatan ini secara professional seperti yang ditawarkan oleh Preecha Astetik Institut (Pai)



Sebelum itu mari kita huraikan apa perbezaan antara seks dan jantina."Perbezaan di antara seks dan jantina. Seks adalah apa yang anda lihat. Gender ialah apa yang anda rasa. Keharmonian antara kedua-duanya adalah penting untuk kebahagiaan manusia "(Harry Benjamin, MD New York, 1976) Preecha Astetik Institut (Pai) ditubuhkan pada tahun 2002 menawarkan pelbagai kosmetik dan pembedahan plastik rekonstruktif oleh Tiewtranon Preecha terkenal, MD, seorang pakar bedah plastik dengan lebih daripada 30 tahun pengalaman dan satu klinik swasta bertaraf antarabangsa, Thailand.

Preecha Astetik Institut adalah pusat pertama pelbagai disiplin luaran dan Rekonstruktif. Pusat ini juga terkenal sebagai perintis dalam tugas kembali Seks Pembedahan, Thailand sejak tahun 1980. Borang Institut preecha Estetika (Pai) oleh Tiewtranon Dr.Preecha terkenal, MD, Dr. Sirachai Jindarak, MD, Dr.Prayuth Chokrungvaranont, MD, Dr.Sattha Siritantikorn, MD, Dr.Apichai Angspatt, MD, Dr.Sutin khobunsongserm, MD dan Dr. Burin Wangjiraniran MD. FRCS, sangat layak rakan sekerja pakar bedah plastik Thailand yang juga sangat layak daripada institusi-institusi antarabangsa yang terkenal.

Pengalaman yang lama dalam pembedahan plastik dan rekonstruktif, kumpulan kami pakar bedah perintis di Jantina tugas kembali Pembedahan Center (MTF, FTM) dan Pembedahan Muka Feminization, Thailand. Bilangan kes yang kita telah dilakukan (MTF), SRS (penyongsangan zakar Kulit) 4259 kes, SRS oleh sigmoid colon 876 kes dan FTM pembedahan, 1120 kes sejak 1980-2009.

Peratusan pesakit MTF dan FTM adalah 90% transgender asing termasuk Amerika, Eropah, Jepun, Australia, dan Timur Tengah. Bilangan kadar kejayaan adalah lebih 95% tanpa sebarang komplikasi dan telah meningkat setiap tahun.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI Preecha Astetik Institut (Pai)

Post a Comment

0 Comments