Kunci Syurga Shopping Terengganu Ada Ditangan 7 Orang ini.

Kunci syurga? Sebelum kenyataan ini diprint screen dan dimanipulasi oleh musuh tradisi dan bermusim saya, disini saya perjelaskan dengan lebih jelas awal-awal,

Kunci syuga yang dimaksudkan ialah memang kunci syurga iaitu syurga membelibelah menjelang musim perayaan. Kuncinya berada ditangan 7 syarikat utama ini yang berpengkalan di Terengganu.

Dengan menjadikan Kuala Terengganu sebagai hub penjualam tekstile import bermutu tinggi dengan harga yang jauh lebih murah daripada harga yang ditawarkan di Kuala Lumpur. Kaedah pengumunan dalam pengiklanan yangberkesanakan membantu menjadukan usaha iniberjaya.

Dengan kemudahan lebuhraya Pantai Timur, datang pagi dah boleh balik semula ke KL petangnya. Menawarkan tektil berkualiti yang hanya terdapat di Terengganu sudah pasti akan berlaku perubahan dalam road map shopping in Malaysia.

Kita bukan sahaja menjadikan Trend Shopping berubah kembali ke Terengganu malah yang nak pulang beraya pun akan balik shopping di sini.

Kenapa? 

Kerana keunikan, kelaian dan harga yang kompetitif ditawarkan. Saya yakin pihak kerajaan negeri akan menyambut baik idea ini. Kemahuan dah ada, jalan pun dah ada, kita dah boleh lupakan Mar Said seketika dan tumpukan perhatian untuk menjadikan Kuala Terengganu sebagai Syurga membelibelah bahan-bahan terktile kfaft dll.

Ia bukan sahaja mempercepatkan kesuksesan TTB malah ia akan membantu merancakkan lagi perkembangan dan pembangunan ekonomi rakyat. Apatah lagi dengan dasar MB Ahmad Razif yang memberi kelonggaran untuk rakyat berniaga.

The whole state of Terengganu will be boomimg like no body's business...Trust me you.

So here we go, 7 major Textile and Clothing Services in Kuala Terengganu.

1. Kian Hin Kedai Kain 
35 Jalan Bandar, 20100 K Terengganu,
Terengganu, Malaysia

2. Jaafar Fabrics Sdn Bhd 
50 Jalan Bandar 20100 Kuala Terengganu,
Terengganu, Malaysia

3. Dewandas Jhamatmal 
38 Jalan Banggol 20100 Kuala Terengganu,
Terengganu, Malaysia

4. Habibah Enterprise Sdn Bhd 
Lot 1040 Kampung Rhu Renggeh 21080
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia

5. K.MMohamed Ali Sdn Bhd 
1c Jalan Sultan Zainal Abidin 20100
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia

6. Syarikat Maideen 
1e Jln Sultan Zainal Abidin 20100
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia

7. M M Yahya Ibrahim Co 
33 Jalan Bandar 20100 Kuala Terengganu,
Terengganu, Malaysia


Post a Comment

0 Comments