Guaner Gamok Saleem Lening?

Ekslusif sembang-sembang tanya Guaner Gamok Aku Saleem, lening. Lama dok Jumpa?

Saleem baru saja selesai membuat persembahan di Tasik Kenyir baru-baru ini, sempat berjumpa sekejap di Selera Dapur Arang Tok Adis, Kuala Terengganu.

Terima kasih Puan manager Kak Ju kerana meluangkan sedikit masa yang terhad untuk saing-saing bertanya Guaner Gamok Saleem lening.Banyak perkara yang nak tanya....

Saleem pun nampak koho cedas dalam dunia seni...nanti kita muatkan cerita2 terbaru Aku Saleem.. Kenapa Aku Saleem?

"Aku Saleem" adalah satu simbolik yang sedang dalam pembikinan sebagai tanda penghargaan saya kepada peminat dan juga kepada kesemua wanita yang telah banyak berkorban untuk membahagian keluarga mereka... (cerita bersambung...Mung Tunggu Aku Balik)

Sembang pun sembang juga..saya sempat memberitahu Saleem, "Leem, sedak mung cakap luor, macang orang key eel"...Ha ha ha ha kita ketawa... makanan di Selera dapur Arang pun memang sedap ler...

nanti kita sambung lagi deh....

Post a Comment

0 Comments