Kekerapan Melakukan Hubungan Seksual Dengan Pasangan Lebih Muda Boleh Menjadikan Anda 17 Tahun Lebih Muda.



POSTED BY  Brian Pedro Rizal  SOURCE  ChurpChurp



Siapa yang tak suka melakukan hubungan seksual? Burung pun suka, kambing pun mahu, ayam pun teringin, inikan pula kita manusia. Kalau ada yang kata, “Oopss maaf Saya tak suka seks” maka anda boleh tahun bahawa orang itu adalah bukan orang atau pun orang itu menghadapi masalah seksual yang kronik.

Menurut kajian, kekerapan melakukan hubungan seksual akan membangkit hormon keremajaan anda dan anda akan berkata, “ah terasa macam muda-muda dulu”. Pasti berkilauan rona kegembiraan yang terpancar disetiap wajah yang berjaya mencaapai intimasi dalam seksual.

Kita boleh nampak wajah mereka yang gagal dalam hubungan seksual akan menjadi lebih tua, kemurungan dan tiada cahaya. Kalau tak percaya cuba tengok wajah “Pope”- wajah lesu, tidak bermaya dan tiada roh.

Melakukan hubungan seksual umpama menambah kapasiti kepada tenaga kita. Dengan lain perkataan ia umpama proses “Recharge” kepada keseluruhan sistem tubh badan kita kembali berfungsi. Oleh kerana proses recharge ini adalah proses penambahan tenaga, maka banyak tenaga diperlukan untuk menghasilkan tenaga baru. 

Maka tidak hairanlah ramai yang memilih pasangan yang jauh lebih muda yang mempunyai lebih kuasa tenaga kuda untuk memhasil lebih banyak tenaga, lagi dan lagi. Tak caya cuba selami wajah kegembiraan Aby, dia tak payah cakap pun, kita boleh baca kat muka dia tu...

Sign In And Earn Money. KLIK ChurpChurp Check out the offers online now!Klik Here
Get My font

Post a Comment

0 Comments