Hubungan Justin Bieber Dan Selena Gomez Hancur Kerana Rihanna?



"Ia telah musnah," kata seorang kawan Selena dan Justin memberitahu gosip selebriti majalah Life & Style, yang memecahkan cerita hampir pasti palsu minggu ini. "Ia benar-benarmeghapuskan cinta romantik yang berlaku pada Februari 2011, apabila Selena dan Justin telah dating untuk beberapa bulan dan telah jatuh cinta." "Ia menyebabkan Selena mempersoalkan apa hubungan mereka."

Kita hanya boleh bayangkan ... jika benar kes itu. Apa yang dikatakan pergi ke? L & S mendakwa bahawa selepas menggoda pada permainan bola keranjang di LA pada bulan Februari 2011, Justin Bieber dan Rihanna diperkenalkan. Jika hubungan ini berlaku, ia akan menjadikan Rihanna senbagai perogol berkanun pada masa itu, kerana dia enam tahun lebih tua daripada Bieber dan dia hanya 16. Hanya beberapa makanan untuk berfikir. Hubungan intim Justin Bieber dan Selena Gomez mula dibina pada tahun 2010-an, dan berlangsung selama kira-kira dua tahun. Setelah Selena mempelajari apa Justin pula, dia tidak boleh mempercayai dia dan patah. "Selena difikirkan mungkin mereka telah hooking sehingga semua bersama-sama," kata peminat tersebut.

Ragu. Chris Brown akan telah meletakkan dia di hospital. Sumber lain mendakwa Rihanna dan Justin Bieber mungkin telah berintimasi baru-baru ini November lalu di Fashion Show Secret Victoria. "Semasa rehat, mereka akan menyelinap jauh ke Hotel Giraffe," orang dalam dished. "Mereka bersendirian ... keselamatan disekat keseluruhan pimtu masuk. " Agen publisiti menafika Justin pernah menyentuh Rihanna, tetapi kawan itu berkata, "Justin tidak akan mengaku, dia tidak akan memberitahu sesiapa dia mengeruhkan suasana." Apa pendapat anda? Justin Bieber dan Rihanna, boleh ker?

Post a Comment

0 Comments